La bulle d'Ewa
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -17%
-17% Apple MacBook Air M2 13” 512 Go (2022)
Voir le deal
1179 €

Trust

Aller en bas

Trust         Empty Trust

Message par Chii >_<" Ven 17 Mai 2024 - 17:17

What have damaged my trust in others ?



It looks like people always want me to trust them... and I end up acting like I trust them but they ignore their own boundaries. I feel angry at them because they don't admit the truth , they push and they tell me it is my fault because I don't trust them.


First I believe I don't trust my father since my young age. I don't trust his reactions, his way to communicate, his own anger that he can control and pops up anytime anywhere.

I distrust my brother since he came in my business. Never apologizing about what he did. He never answer my questions and likes to trigg my anger.

Well I indirectly distrust my mom because she is invaded by others so she has to fight had not to fail someone. She was too much to help everywhere.


And beauty of all of it, I can't talk about it because it will lead to a painful situation.


Je sens une incompréhension profonde et une ironie situationnelle irréaliste quand les personnes qui me demandent de leur faire confiance bougent au gré des situations pour se défaire des engagements qui les liaient à moi.
"Ah mais tu comprends je m'adapte" bah non fout moi la paix si tu ne peux pas assumer les conséquences en fait ! Laisse moi pas compter sur toi, à la fois tu seras libre mais en plus tu éviteras de me décevoir plus tard. Rends nous service !


Chii >_<
Chii >_<"
Admin

Messages : 70
Date d'inscription : 18/11/2023

https://labulledewa.forumactif.com

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum